
Deklaracja dostępności
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej h2wielkopolska.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-01-28
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2021-01-28
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-01-28
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe używane w serwisie
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Mechanizmy ułatwiające dostęp
Serwis zawiera wiele mechanizmów umożliwiających wszechstronny dostęp do zawartych w nim treści. W szczególności są to:
- nawigacja jest możliwa bez użycia myszki, tylko za pomocą klawiatury,
- możliwość kilkukrotnego powiększenia tekstu na stronie za pomocą skrótu CTRL+; możliwość kilkukrotnego pomniejszania tekstu na stronie za pomocą skrótu CTRL-,
- główne menu poziome przypięte u góry strony; główne menu pionowe przypięte u dołu strony.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Wojciech Olszak, adres email: wojciech.olszak@umww.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 61-626 62 88 lub do sekretariatu Departamentu Gospodarki na numer telefonu 61-626 62 40. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny poinformuje o tym wnoszącego żądanie i przekaże informację kiedy realizacja żądania będzie możliwa. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Adres: al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań
- e-mail: kancelaria@umww.pl
- Telefon: 61 626 66 66.
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.